سلام به همه دوستان
چجوری میشه وقتی داری با ورد کار میکنی و یه شماره پرسنلی رو تایپ میکنی بقیه اطلاعات از فایل اکسل برداره و بزاره داخل ورد؟
من یک فایل اکسل که اطلاعات کامل کارمندای شرکت هست رو دارم.حالا می خوام وقتی که یه نامه تایپ میکنم و شماره پرسنلی اون نفر را داخل ورد تایپ میکنم بقیه اطلاعات از اکسل پیدا کنه و بیاره داخل ورد.
ممنون میشم کسی کمک کنه.
این پست در تاریخ {{ dateString(new Date(post.deleteDate)) }} توسط {{ post.deletedByUser }} حذف شده است.
دلیل حذف: {{ post.deleteReason ?? 'نامشخص' }}
زمان پاسخ گویی روز های شنبه الی چهارشنبه ساعت 9 الی 18
فقط به موضوعات مربوط به محصولات آموزشی و فروش پاسخ داده می شود