Loading…

جزیره مبانی کامپیوتر و مهارت های هفتگانه

ارسال کننده: Mostafa
پیامبر اکرم (ص): علم را با نوشتن به زنجیر کشید... پس زکات علم اندکم را با به زنجیر کشیدن آن میپردازم...
ارسال پیام خصوصی
امتیازات این مطلب
نکته: تکرار سربرگ جداول در Word و Excel
با سلام خدمت دوستان عزیز.
فرض کنید میخواییم یک جدول ایجاد کنیم که ممکنه چندین صفحه ادامه پیدا کنه. اگه نیاز داریم که سربرگ اون جدول با عناوینی مثل: ردیف، نام، آدرس، شماره تلفن و ... در تمامی صفحات تکرار بشه باید در word و Excel اعمال زیر رو انجام بدیم:

در نرم افزار Word:
با کلیک روی سربرگ جدول، مسیر زیر رو دنبال می کنیم:
Table Tools > Layout > Properties > Row

و عبارت Repeat as header row at the top of each page رو تیکدار می کنیم.

در نرم افزار Excel:
مسیر زیر رو دنبال می کنیم:
Page layout > Margins > Custom Margins > Sheet
و با کلیک روی فلش قرمز رنگ کادر رو به روی عبارت Rows to repeat at top ، سطر مربوط به سربرگ جدول رو انتخاب و Enter می کنیم.

موفق و پیروز باشید.

نویسنده: مصطفی سعیدفر
منبع: انجمن حرفه ای های فناوری اطلاعات ایران
هرگونه نشر و کپی برداری بدون ذکر منبع دارای اشکال اخلاقی می باشد
دیدگاه ها
  • ارسال توسط:
  • زمان ارسال: 49 ماه قبل
سلام ، نکته خوبی بود
من این کار رو انجام دادم و در Word جواب گرفتم
ولی در Excel وقتی انجام دادم تغییری حس نکردم
ممکنه توضیح کوتاهی بدید که در Excel چکار میکنه؟
ممنون
  • ارسال توسط:
  • زمان ارسال: 49 ماه قبل
داخل Excel موقع پرینت گرفتن بالای هر صفحه سربرگ تکرار میشه
  • ارسال توسط:
  • زمان ارسال: 49 ماه قبل
سلام. ببخشید دیر جواب میدم آقا سعید. توی Excel با گرفتن Print preview میتونی تغییر اعمال شده رو مشاهده کنین.
برای ارسال نظر وارد شوید.