احمد نظری
مدیر مرکز آموزش مجازی پارس خراسان - سبزوار و متخصص ICDL

آموزش مشاهده لیست کاربران متصل به پوشه اشتراکی (Shared Folder)

آموزحتماً واستون جالبه که بدانید چه کاربرانی در حال دانلود کردن فایل‌ها و پوشه‌هایی که شما در یک محیط شبکه آنها را به اشتراک‌گذاشته‌ اید ، هستند. روش کار یصورت زیر است . ابتدا پنجره Runرا باز کنید.حالا در محیط Run عبارت mmc را وارد کرده و بر روی ok کلیک نمایید.در پنجره‌ی Console که باز شده ، از منوی File بر روی گزینهAdd/Remove Snap-in نمایید.

دوره های شبکه، برنامه نویسی، مجازی سازی، امنیت، نفوذ و ... با برترین های ایران
وب سایت توسینسو

در پنجره باز شده، در قسمت Available snap-insبه دنبال گزینه Shared Folders بگردید و سپس با انتخاب آن ، بر روی دکمه‌ی Add کلیک نمایید.

وب سایت توسینسو

و در پنجره‌ی جدید باز شده بر روی گزینه Finish کلیک نمایید.

وب سایت توسینسو

پس از انتقال گزینه Shared Folders به قسمت Selected snap-ins، بر روی دکمه‌ی OK کلیک نمایید.

وب سایت توسینسو

و سپس در قسمت سمت چپ پنجره‌ی Console، بر روی گزینه (Shared Folders (Local کلیلک نموده و سپس بر روی Sessions کلیک نمایید.

وب سایت توسینسو

در قسمت سمت راست پنجره، در صورتی که کاربری در حال کپی کردن اطلاعات به‌ اشتراک‌گذاشته‌ی شما باشد، نام کامپیوتر او و تعداد فایل‌هایی که در او در حال کپی کردن آن‌هاست را مشاهده می نمایید.

وب سایت توسینسو

احمد نظری
احمد نظری

مدیر مرکز آموزش مجازی پارس خراسان - سبزوار و متخصص ICDL

من احمد نظری مدیر عامل هولدینگ پارس پندار نهاد نمایندگی خراسان (سبزوار) به عنوان یکی از دوستداران توسینسو هستم مدیر مرکز آموزش مجازی پارس نمایندگی خراسان /سبزوار مدیر کنسرسیوم اعتبار سنجی و ارزشیابی شرکت ها(شرکت کاوش) نمایندگی خراسان/ کارشناس نرم افزار کامپیوتر و تکنسین شبکه / مدیر ، کارشناس و مدرس اسبق دپارتمان ICT مجتمع فنی تهران نمایندگی سبزوار/ مشاور بازار کار (بصورت تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ) و مشاوره کار آفرینی در سایر حوزه های تخصصی

نظرات